اپلیکیشن مکاتبات از پلتفرم دیدگاه همراه به منظور تسهیل مدیریت فرآیندهای کاری و روزانه اتاق اصناف ایران برای جمعی از مدیران و کاربران  این اتاق، عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در حال حاضر 250 کاربر اتاق اصناف ایران از قابلیت‌ها و مزیت‌های مختلف نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه برای انجام مکاتبات داخلی و گردش کار نامه‌‌ها استفاده می‌کنند.
با عملیاتی شدن اپلیکیشن مکاتبات از پلتفرم دیدگاه همراه، زمینه دسترسی برخی از مدیران و کاربران این مجموعه به میزکارشان در هر زمان و هر مکانی  فراهم می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های فنی :

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • مشاهده و ارجاع نامه‌ها
  • مشاهده، پاسخ و ارجاع پیشنویس‌ها
  • تبدیل پیشنویس‌ها به نامه در انتظار یا نامه
  • ایجاد، مشاهده، پاسخ و ارجاع پیام‌ها

پلتفرم دیدگاه همراه، محصول خلاقانه‌ای از چارگون بر روی موبایل است که گزیده‌ای از قابلیت‌های کاربردی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بر روی آن قرار داده‌ شده تا ضرورت حضور مدیران در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان و سازمان را به حداقل برساند.
بهره‌برداران دیدگاه همراه می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا تبلت از هر مکان و در هر زمانی به راحتی همه امور اداری و سازمانی خود را انجام دهند.
در پلتفرم همراه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه علاوه بر اپلیکیشن مکاتبات، اپلیکیشن‌های پیشخوان، جمع‌دار،‌ انباردار، جلسات و … نیز طراحی و تولید شده است.
کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.chargoon.com/apps از فهرست موجود، برنامه دلخواه را انتخاب و با توجه به توضیحات راهنما، نصب کنند.

اتوماسیون اداری دیدگاه
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.
نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی را برای سازمان‌ها به همراه دارد.

اشتراک گذاری :