نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه  از حوزه اتوماسیون اداری  با هدف ایجاد تحول ساختاری، سرعت و شفافیت به 2 سازمان مشتری چارگون، ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت توسعه و احداث پروژه‌های صنعتی و ساختمانی آراد و بیمارستان و مرکز قلب سینا در شهر اصفهان دو بهره‌بردار جدید نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه هستند که از خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی این محصول، برخوردار خواهند شد.
علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه در مرکز قلب سینا سرویس دریافت و ارسال فکس و ایمیل و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE،‌ LINK و در شرکت توسعه و احداث پروژه‌های صنعتی و ساختمانی آراد، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
نرم‌افزار مکاتبات۵ مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، دسترسی آسان مدیران و کارکنان به اطلاعات،‌ انجام امور جاری اداری و تحلیل فرآیندهای سازمان را ممکن می‌سازد.
از قابلیت‌های مهم دیگر نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه علاوه بر مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مراجعین، می‌توان به پوشش همه جانبه مکاتبات اداری با امنیت، سرعت و دقت قابل توجه، اشاره کرد.
از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت بهره‌برداری توسط انواع مرورگرها و عدم وابستگی به مرورگر IE اشاره کرد. پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده همزمان بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، حذف کاغذ از ساختار اداری، امکان تعامل و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop با سایر کاربران، نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه را نسبت به نسل قبلی،‌ کارآمدتر و پویاتر کرده است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز که قابلیت اجرا بر روی پلتفرم موبایل، تبلت و … را دارد، محصولی نوآورانه از سوی چارگون در حوزه اتوماسیون اداری است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

این اپلیکیشن نیز با امکان مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و … از ضرورت حضور مدیران در سازمان‌های مشتری می‌کاهد و زمینه انجام امور روزمره در هر زمان و هر مکانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری :