مشتریان چارگون در کارگاه مجموعه نر‌م‌افزارهای حوزه منابع انسانی که در پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون برپا شد از تجربیات برجسته استقرار سیستم‌های یکپارچه منابع انسانی‌ در سازمان‌ها گفتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

4Gon-Mani.l_199

به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه مجموعه نر‌م‌افزارهای حوزه منابع انسانی که با حضور نمایندگانی از سازما‌ن‌های مشتری مدعو در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، محسن مقدم، برگزارکننده این کارگاه در سخنانی بر وجود ابزاری کارآمد برای رفع نیازهای سازمان‌های مختلف در حوزه منابع انسانی تاکید کرد و افزود: با توجه به تنوع موجود در کسب و کارهای ایرانی و همچنین تنوع نیازهای دستگاه‌ها، نهادها، مراکز، شرکت‌ها و …در حوزه منابع انسانی، ضروری است تا ابزاری کارآمد در قالب سیستم‌های یکپارچه در اختیار مدیران باشد که خوشبختانه چارگون توانسته است در قالب مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، به این نیاز مهم پاسخ دهد‌.
به گزارش روابط عمومی چارگون در بخش بعدی کارگاه مجموعه نر‌م‌افزارهای حوزه منابع انسانی پنجمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، نمایندگانی از سازمانهای مشتری درباره تجربیات موفق خود از استقرار سیستم‌های یکپارچه منابع انسانی دیدگاه سخن گفتند. در این بخش آقای میرزاپور به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تجربیات استقرار سیستم تشکیلات و پرسنلی در این مجموعه سخن گفت. وی بر لزوم مستندسازی، تجمیع اطلاعات و و رعایت نیازهای دانشگاه‌ها در ارائه راهکارهای نرم‌افزاری تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به یکپارچگی سیستم‌های منابع انسانی چارگون و قدرت انعطاف پذیری آن ؛‌دانشگاه علوم پزشکی تبریز، توانسته است حتی با وجود تغییرات دائمی در آیین نامه‌ها و قوانین استخدامی و اداری منابع انسانی، با موفقیت از نرم‌افزارهای چارگون استفاده کند.
در همین بخش سرکار خانم شعاعی از بانک آینده درباره سیستم حضور و غیاب دیدگاه در این بانک سخن گفت و دریافت راهکاهای نوین از سیستم حضور و غیاب مجموعه دیدگاه را با توجه به تعدد مراکز بانک و تنوع جغرافیایی آن متفاوت و مطلوب ارزیابی کرد.
آقای مطیع‌فر از بانک رفاه نیز درباره استقرار سیستم بازنشستگی، ترفیع و انتصاب در این بانک و نیز سرکار خانم بوذری از شرکت مبنا بویلر درباره سیستم حقوق و دستمزد و فرآیندهای آن، سخن گفتند.
گفتنی است در این گارگاه همچنین از قابلیت جدید نرم‌افزار آموزش دیدگاه و ارتباط آن با نرم‌افزار مودل برای آموزش مجازی گزارشی به حاضران در کارگاه ارائه شد.
4Gon-ManiL_47

اشتراک گذاری :