شرکت چارگون با هدف معرفی دستاوردهای خود در حوزه امنیت نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل حضور می‌یابد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
نمایش امنیت نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیرعامل
نمایش امنیت نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه در ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

به گزارش روابط عمومی چارگون، ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با هدف شناسایی و همراهی با شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه در حوزه‌های دفاع سایبری 18 تا 21 آبان‌ماه در نمایشگاه بین‌الملی تهران برگزار می‌شود.
کارشناسان شرکت چارگون در این نمایشگاه با حضور در سالن 10 غرفه شماره 4 علاوه بر معرفی نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه به مدیران کلیدی و تصمیم‌ساز سازمان‌های دولتی و خصوصی، آخرین امکانات و دستاوردهای این مجموعه نرم‌افزاری را برای بازدیدکنندگان تشریح می‌کنند.
در این نمایشگاه علاوه بر معرفی قابلیت‌های یکپارچه نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه در پوشش‌دهی نیازهای سازمان‌های بزرگ ملی،‌ دولتی و خصوصی، دستاوردهای چارگون در حوزه امنیت و پایداری نرم‌افزارها نیز به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.
معرفی هرچه بیشتر محصولات نرم‌افزاری دیدگاه و ارائه آخرین امکانات و دستاوردهای این مجموعه نرم‌افزاری از جمله اهداف چارگون برای حضور در این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه همچنین اقدامات چارگون در ارائه راهکارهای سازمانی برای پشتیبانی پیشگیرانه و کاهش اختلالات ناشی از مشکلات سخت‌افزاری، باج‌افزارها، بد‌افزارها، خطاهای انسانی و … نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
این نمایشگاه فرصتی است که مدیران و کارشناسان زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور و دستگاه‌های اجرایی و عمومی با توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات بومی پدافند غیرعامل و نیز استارت آپ‌های این حوزه آشنا شوند.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری :