علی قاسم‌پور در مصاحبه‌ای کوتاه اعلام کرد: «تبادل API به بلوغ فنی سازمان‌ها کمک می‌کند.»

«ما برای شرکت‌های کوچک و زیر 100 نفر، هم از نظر ریالی و هم از نظر عملیاتی کردن نرم‌افزارها شرایط فروش ویژه‌ای تا 40% تخفیف را در نظر گرفته‌ایم.» به گزارش روابط عمومی چارگون، علی قاسم‌پور مدیر فروش چارگون در مصاحبه‌ای کوتاه با بیان این نکته از بسته‌های فروش ویژه نرم‌افزارهای مختلف در نسخه زاگرس خبر داد.

او در خصوص ویژگی‌های نسخه زاگرس گفت: «چارگون تلاش کرده است تغییرات زیرساختی فوق‌العاده‌ای را به منظور امنیت و سرعت بهینه سیستم ارائه دهد. نسل جدید نرم‌افزارهای چارگون با عنوان زاگرس زیرساخت یکپارچه‌تر، انطباق‌پذیری بیشتر، رابط کاربری مدرن‌تر، سرعت بالاتر، توسعه‌پذیری سریع‌تر و امنیت و تنوع بیشتری را در مرورگرها و پلتفرم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.»

بسته‌های فروش ویژه چارگون

قاسم‌پور در ادامه از بسته‌های فروش ویژه‌ای گفت که در سال 1402 به مشتریان خود ارائه کرده‌اند: «در سال 1402 و تا امروز کمپین‌ها و بسته‌های فروش ویژه‌ای در واحدهای مختلف داشتیم. اولین بسته فروش ویژه ما سامانه شمس از حوزه اتوماسیون اداری بود که تخفیف‌های خوبی را برای آن در نظر گرفتیم و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شد. همچنین کمپین نرم‌افزار تابلو اعلانات و اصالت نامه و نرم‌افزار جلسات همراه با نسخه موبایل را در حوزه اتوماسیون اداری پیاده‌سازی کردیم.»

مدیر فروش چارگون با اشاره به دریافت گواهی‌نامه افتا برای نرم‌افزارهای دیدگاه افزود: «این نکته را هم اضافه کنم که خوشبختانه مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با پشت سر گذاشتن آزمون‌های مختلف و تست‌های امنیتی متعدد، چندین سال است که موفق به دریافت گواهی ارزیابی امنیتی محصول و همچنین گواهی‌نامه افتا شده است. این گواهی‌نامه و پروانه فعالیت افتا، نشان‌دهنده امنیت بالای سیستم‌های دیدگاه است.»

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در ادامه علی قاسم‌پور در خصوص افزایش امنیت و یکپارچگی بیشتر میان نرم‌افزارها با ارائه API به مشتریان گفت: «بسیاری از سیستم‌های چارگون توانایی یکپارچه شدن و برقراری ارتباط با سایر سیستم‌های سازمانی را دارند. در واقع چارگون با ارائه API به مشتریان در زمینه اطلاعات پرونده، اطلاعات حکم، فیش حقوقی، خروجی سند حقوق، اطلاعات کارکرد، اطلاعات آموزش پرسنل، دیتای ارزیابی پرسنل، مکاتبات اداری، اسناد، جلسات و… به آنها کمک می‌کند تا بتوانند با سیستم‌های سازمانی دیگر غیر از سیستم‌های دیدگاه هم ارتباط یکپارچه داشته باشند.»

مدیر فروش چارگون در مصاحبه دیگری که با ماهنامه پیوست انجام داده، از لزوم تبادل API صحبت کرده است.

حضور چارگون در صنایع مختلف

در ادامه با مدیر فروش چارگون درباره صنایع مختلفی که نرم‌افزارهای دیدگاه در آنها حضور موفق و تأثیرگذاری دارند، صحبت کردیم: «چارگون در حوزه‌های بسیاری از جمله صنایع غذایی، دارو، صنعت بیمه، حوزه حمل و نقل، بورس، خودرو، دانشگاه‌ها، دستگاه‌های دولتی، معادن، گردشگری، صنعت پتروشیمی و… مشتریان قابل توجهی دارد. به طور مثال در صنعت دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی، سازمان غذا و دارو، شرکت داروسازی دکتر عبیدی، شرکت سینره و… و یا در صنعت پتروشیمی شرکت پتروپارس، شرکت پتروشیمی اراک شازند، پتروشیمی بندر امام، شرکت گاز استان گلستان، شرکت بورس انرژی ایران، شرکت پتروشیمی باختر و… چندین سال است که از مشتریان ما هستند. در حوزه‌های دیگر هم همان‌طور که گفتم مشتریان بسیاری داریم.»

قاسم‌پور در ادامه از مزایایی گفت که نرم‌افزارهای چارگون به صنایع پتروشیمی ارائه می‌کنند: «نرم‌افزارهای چارگون به تسریع فرایندهای سازمانی و پوشش تعاملات در سطح شرکت‌های زیرمجموعه، سایت‌ها و کارگاه‌های عملیاتی کمک می‌کنند. همچنین نرم‌افزارهای منابع انسانی چارگون امکان پیاده‌سازی الگوهای پیچیده حضور و غیاب کارکنان بر روی سکوهای نفتی را برای کارکنان دفتری فراهم می‌کنند.»

مدیر فروش چارگون در پایان صحبت‌های خود افرود: «امنیت مناسب سیستم‌های دیدگاه موجب شده تا شرکت‌های پتروشیمی متعددی از سالیان گذشته از نرم‌افزارهای ما استفاده کنند. این توجه و استقبال صنعت پتروشیمی از نرم‌افزارهای چارگون به این دلیل است که ما می‌توانیم با سیستم‌های خود، نیازهای این صنعت را به نحو احسن پوشش دهیم. در واقع نرم‌افزارهای ما قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند نیازهای این صنعت را به خوبی رفع کند. در نتیجه کارایی خیلی خوبی در این حوزه داشته باشد.»

اشتراک گذاری :