شرکت چارگون با هدف معرفی نرم‌افزارهای دیدگاه و عرضه سیستم‌‌های لجستیک شامل انبار و اموال، املاک و خرید و تدارکات در پنجمین نمایشگاه تخصصی لجستیک، پایانه‌ها و زنجیره تامین حمل و نقل هوشمند، حضور یافت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
معرفی نرم‌افزارهای دیدگاه در نمایشگاه حمل و نقل هوشمند
معرفی نرم‌افزارهای دیدگاه در نمایشگاه حمل و نقل هوشمند

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزارهای دیدگاه در همکاری مشترک با شرکت بُردار هوشمند ماشین به عنوان ارائه‌‌کننده دستگاه‌های بارکد خوان و دستگاههای لجستیک و بهره‌برداری از فضای غرفه‌ای این شرکت به مدعوین پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل هوشمند معرفی شدند.
در این نمایشگاه که از نهم آبان‌ماه شروع شده و تا دوازدهم ادامه خواهد یافت، شرکت چارگون، نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه شامل سیستم‌های خرید و تدارکات، انبار و حسابداری انبار و مدیریت اموال، املاک و مستغلات و اپلیکیشن‌های جمع‌دار و انباردار را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
نرم‌افزارهای لجستیک «دیدگاه» محصول شرکت چارگون، امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی و موقعیت کالا و وضعیت اموال و دارائی‌های ثابت را برای سازمان‌های بهره‌‌بردار فراهم می‌کنند.
نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز را در هر لحظه میسر می‌کنند؛ ضمن اینکه با استفاده از زیرساخت پیشخوان کارکنان، پرسنل سازمان می‌توانند مواردی مانند درخواست‌های خرید، انتقال کالا از انبار، لیست اموال تخصیص‌یافته، اطلاع‌رسانی و اخذ مجوزهای امور مرتبط را از طریق میز کار الکترونیک خود مشاهده، ثبت و پیگیری کنند.
نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه به دلیل پوشش نیازهای سازمان‌های مشتری، جایگاه ویژه‌ای را در بازار رقابتی پیدا کرده‌اند.
لازم به ذکر است که کارشناسان شرکت چارگون در پنجمین نمایشگاه تخصصی لجستیک و زنجیره تامین حمل و نقل هوشمند در سالن 27 غرفه یک مستقر هستند.

اشتراک گذاری :