تیم فنی چارگون نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه را با هدف افزایش بهره‌وری در بنیاد شهید و امور ایثارگران نصب و راه‌اندازی کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار و خرید و تدارکات دو نرم‌افزار انتخابی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده‌اند که استقرار آنها با موفقیت از سوی تیم فنی چارگون به پایان رسیده است.
مهمترین کارکردهای نرم‌افزار خرید و تدارکات در این سازمان‌ بهره‌بردار، برنامه‌ریزی و سامان‌دهی فرآیند خرید و تامین کالا  خواهد بود. نرم‌افزار خرید و تدارکات دیدگاه برای ثبت و ردیابی فرآیند خرید کالاها و بر اساس ساختار آیین‌نامه معاملات خرید دولتی یا آیین‌نامه معاملات شرکت‌ها طراحی شده است.
قابلیت‌های این نرم‌افزار در مکانیزه کردن گردش درخواست‌های خرید، امکان ثبت سفارش خرید کالاها و گروه‌بندی ارائه کنندگان کالا و …  سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه را در مدیریت سرمایه‌های مالی خود ،‌توانمند می‌سازد. این نرم‌افزار همچنین قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تامین اعتبار، مناقصات و … را دارد.
نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار از راهکار لجستیک دیدگاه نیز مدیریت گردش کالا در این سازمان‌ مشتری چارگون را برعهده خواهد گرفت. مهمترین ویژگی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است.
بستر ارتباطی یکپارچه این نرم‌افزار با سایر نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و خرید و تدارکات، بهره‌وری سازمانی را برای کاربران این مجموعه نرم‌افزاری به همراه دارد.
مجموعه نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه با پوشش فرآیندهای سخت‌افزاری سازمان‌ها زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها،‌ اموال و دارایی‌های ثابت، مدیریت آنها و همچنین دریافت گزارش‌های شفاف و جامع را فراهم می‌کنند.
گفتنی است؛ مدیریت پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران را از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد برعهده داشته‌ است.

اشتراک گذاری :