مراسم سالگرد همکاران جانباخته چارگون در سانحه هوایی پرواز تهران_یاسوج با حضور اعضای خانواده چارگون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این مراسم روز گذشته ، دوشنبه 29 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات مصلی‌نژاد دانشگاه الزهرا با حضور تعداد زیادی از مدیران و کارکنان شرکت و همچنین برخی از اعضای خانواده برای گرامی‌اشت یاد و خاطره همکاران زهرا ایمانی، پریسا سوهانی، رویا داخته و محمدحسین برزگری که سال گذشته برای انجام ماموریت در دانشگاه یاسوج عازم سفر شدند ودر سانحه‌ای ناگهانی جان خود را از دست دادند، برگزار شد.
مراسم سالگرد همکاران جانباخته چارگون با سخنرانی فرزاد رحمانی- مدیرعامل شرکت چارگون آغاز شد.
وی تلاش کرد تا مجموع اقدامات و تلاش‌هایی که اعضای خانواده چارگون برای پاسداشت یاد و خاطره همکارانشان را داشته‌اند در گزارشی کوتاه اعلام کند.
وی به برگزاری جام فوتسال چارگون و همچنین کوهنوردی همکاران و واحدهای مختلف برای نصب لوح یادبود در قله قاش‌مستان، درخت‌کاری و انجام فعالیت‌های نیکوکاری به نام و یاد همکاران جانباخته چارگون اشاره کرد. وی همچنین با قدردانی از همراهی و اظهار همدری سازمان‌های مشتری چارگون از اقصی نقاط کشور گفت: ما مطمئن شدیم که در تحمل ایتن این درد و غم تنها نیستیم و خانواده‌ای به وسعت تمام کشور ما را به طرق مختلف برای تحمل این رنج همراهی می‌کنند.
در ادامه مراسم سالگرد همکاران جانباخته چارگون خانم‌ها الهام یگانه،‌ مهسا اشرافی، آتنا امین و آقایان امیرهوشنگ کرمی و مهدی احمدی‌راد از خاطرات دوستان سفرکرده خود در طول مدت همکاری‌شان با چارگون سخن گفتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
سالگرد جانباختگان چارگون در سانحه هوایی

 

اشتراک گذاری :