کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها در چارگون از برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مدیران آی‌تی اتاق بازرگانی ایران برای شناخت، استخراج و مکانیزه  کردن فرآیندهای اتاق،‌ خبر داد.

تحلیل فرآیندهای اتاق بازرگانی ایران برای مکانیزاسیون
تحلیل فرآیندهای اتاق بازرگانی ایران برای مکانیزاسیون

محسن سیف محمدی گفت: تحلیل و استخراج فرآیندهای سازمانی که قابلیت مکانیزه شدن و حذف روش‌های سنتی را دارند از جذابترین بخش‌های راهکار مدیریت فرآیندها در چارگون است‌. اخیرا این جلسه را برای شناسایی و تحلیل 7 فرآیند با مدیران و کارشناسان واحد آی‌تی و توسعه روش‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار کرده‌ایم. در  پایان این جلسه دو فرآیند با سرفصل‌های میز خدمت و اعزام هیات به خارج از کشور را شناسایی و چگونگی مکانیزاسیون آنها را با یکدیگر بررسی و تحلیل کردیم.
او تاکید کرد: در این‌گونه جلسات همیشه سعی می‌کنیم نیازسنجی دقیق از خواسته‌های مشتری داشته و در نهایت با نگرش مکانیزه شدن نیازهای استخراجی به فرآیندهایی قابل پیاده‌سازی در نرم‌افزار مدیریت فرآیندها دست پیدا کنیم.
او یادآور شد: جلسه استخراج فرآیند در مجموعه اتاق بازرگانی ایران را به همراه همکاران مینا مستوفی و احسان رضویان برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم به اعتماد مدیران این مجموعه پاسخ مناسب و شایسته‌ای بدهیم.
به گفته وی، این فرآیندها صرفا برای اتاق بازرگانی ایران استخراج و پیاده‌‌سازی می‌شوند.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از مشتریان قدیمی چارگون است که در حال حاضر از نرم افزارهای مختلف حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، دیدگاه همراه و زیر ساخت دیدگاه بهره می‌برد. نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، ‌پرسنلی و حضور و غیاب از راهکار سیستم‌های جامع منابع انسانی دیدگاه و نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت جلسات از راهکار اتوماسیون اداری از محصولات استقرار یافته در این اتاق و سایر زیرمجموعه‌ها و اتاق‌های استانی در سراسر کشور هستند. سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE نیز از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با هدف ایجاد ارتباط یا سایر سازمان‌ها و بخشها خریداری شده است.
گفتنی است که شرکت چارگون با اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، مازندران، البرز، گلستان، یزد، خوزستان، همدان، سمنان، کردستان، کرمان، لرستان،‌بوشهر، ایلام، زنجان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، اصفهان، خراسان جنوبی، قم، فارس، مرکزی، کرمانشاه، خراسان رضوی نیز همکاری می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 

اشتراک گذاری :