سامانه مکاتبات دیدگاه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برای تسهیل در مکاتبات بین این اداره‌کل و دفاتر خدمات مسافرتی آغاز به کار کرد.

مهدی راد- مدیر پروژه شرکت چارگون با اعلام این خبر افزود: این سامانه طی تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت چارگون و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با هدف تسریع در مکاتبات و حذف مراجعات حضوری مخاطبان، راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: در فاز نخست استقرار سامانه حدود 2000 کاربر مطابق با فهرست اسامی دفاتر خدمات مسافرتی، ایجاد و در اختیار اداره کل قرار گرفته است.
به گفته وی، قرار است در فاز دوم این پروژه، نام کاربری برای مراکز اقامتی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران تعریف شود و در اختیارشان قرار گیرد.
مدیر پروژه شرکت چارگون درباره کارکرد این سامانه مکاتبات الکترونیکی تاکید کرد:‌ دفاتر خدمات مسافرتی کاربر این سامانه علاوه بر بهره‌برداری از تمامی قابلیت‌ها و فیچرهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به طور مستقیم با مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در ارتباط خواهند بود و می‌توانند وضعیت پیگیری نامه‌ها و درخواست‌های خود را به طور کامل مشاهده نمایند.
مهدی راد اضافه کرد: در یک هفته‌ایی که از بهره‌برداری این سامانه در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گذشته است 100 کاربر ثبت‌نام نموده‌اند و حدود 80 نامه نیز به ثبت رسیده است که نشان از استقبال دفاتر خدمات مسافرتی از سامانه الکترونیکی مکاتبات دیدگاه دارد.
وی خاطرنشان کرد: مشابه این سامانه مکاتبات از سوی چارگون در سازمان غذا و دارو نصب و راه‌اندازی شده است که ارزش‌افزوده‌ زیادی برای سازمان و مخاطبانش داشته که از جمله می‌توان به حذف مراجعه حضوری مراجعین، پیگیری آنلاین، امنیت مکاتبات و تسریع در پاسخ‌گویی به نامه‌ها اشاره کرد.
مدیر پروژه شرکت چارگون تصریح کرد:‌ پیرو تعاملات صورت‌پذیرفته با مدیران  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به تفاهم رسیده‌ایم تا در پورتال این اداره کل،‌ پیشخوان ارباب‌ رجوع جهت ثبت نامه و درخواست مراجعین عمومی و گردشگران اضافه شود که برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی این سامانه ادامه دارد و خبر بهره‌برداری از آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :