دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با هدف مکانیزه کردن دریافت و ثبت نامه‌های اداری و کاهش مراجعه حضوری مخاطبان اقدام به راه‌اندازی میزخدمت الکترونیکی  دیدگاه کرده است .

به گزارش روابط عمومی چارگون ، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با عملیاتی‌کردن نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه در جمع مشتریان چارگون  قرار گرفت.  در حال حاضر با راه‌اندازی اپلیکیشن‌های موبایلی مکاتبات و پیشخوان دیدگاه همراه برای استفاده از برخی قابلیت‌های سیستم مکاتبات تحت وب دیدگاه و انجام امور اداری، همکاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و شرکت چارگون گسترش  یافته است.
مدیران دانشگاه همچنین با انتخاب نرم‌افزار پیشخوان ارباب رجوع تلاش کرده‌اند تا میز خدمت الکترونیکی دولت را برای پاسخ‌گویی به مخاطبان و مراجعین دانشگاه راه‌اندازی کنند. این نرم‌افزار با حذف مراجعه حضوری دانشجوها، ‌اساتید و کارشناسان و سایر مخاطبین به دانشگاه،‌امکان انجام امور اداری و مکاتبه از طریق میز خدمت فراهم می‌کند.

امکانات پیشخوان ارباب رجوع

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه
حذف عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان
حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری دیدگاه
نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه
ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامه‌های دریافتی
امکان ورود به سیستم از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامه‌های ارسالی برای ارباب رجوع

فرآیند دریافت نامه از ارباب رجوع هنوز در بسیاری سازمان‌ها به روش‌های سنتی و بصورت دریافت نسخه کاغذی نامه انجام می‌شود و هزینه‌های زیادی در مراحل ارسال، دسته‌بندی و ثبت نامه‌ها در نرم‌افزار مکاتبات به واحدهای دبیرخانه‌ای تحمیل می‌کند.  با راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی دیدگاه، سازمانها و شرکت‌هایی که درخواست‌های ارباب رجوع را در قالب نامه دریافت می‌کنند می‌توانند با ثبت آن در دبیرخانه، و به گردش انداختن آن  در نرم‌افزار مکاتبات اداری مجموعه دیدگاه از سامانه پیشخوان ارباب رجوع برای مکانیزه کردن عملیات دریافت و ثبت نامه استفاده کنند.
امکان پیاده‌سازی درگاه ورودی سامانه پیشخوان ارباب رجوع در وب سایت سازمان از مزیت‌های قابل توجه این نرم‌افزار است. دریافت نامه از طریق تکمیل یک فرم ساده و کاربرپسند را امکان‌پذیر می‌کند. در این سامانه دسته‌بندی و ارجاع نامه‌ها به واحد مربوطه توسط ارباب رجوع انجام می‌شود و کاربر دبیرخانه براساس دسترسی‌های تعریف شده در دیدگاه امکان تایید یا رد نامه‌ها را دارد.

اشتراک گذاری :