دومین کارگاه فنی و آموزشی با موضوع SQL Server 2017 Security و حضور مدیران سازمان‌های بهره‌بردار مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از سوی مرکز آموزش و مشاوره چارگون، برگزار می‌‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
کارگاه فنی چارگون با موضوع SQL Server 2017 Security
کارگاه فنی چارگون با موضوع SQL Server 2017 Security

به گزارش روابط عمومی چارگون، این کارگاه به پیشنهاد واحد پشتیبانی فنی چارگون برای مدیران حدود 30 سازمان مشتری و کاربر مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برگزار می‌شود.
این کارگاه تخصصی یکروزه، دوشنبه 21 آبان‌ماه از 8/30 تا 17 با موضوع آموزش‌های عملی و فنی آموزش تکنیک‌ها و انتقال تجربیات درباره SQL Server  در مرکز آموزشی فراتر از دانش، دایر می‌شود. مدرس این کارگاه اموزشی مهندس پرویز آقاصادقی از مدرسان بنام و مطرح در حوزه SQL Serve خواهد بود.
مهندس پرویز آقا صادقی در 36 سال تجربه کاری خود از برنامه‌نویسی تا طراحی سیستم و مدیریت IT به شکل مستمر به تدریس دوره‌های مختلف برنامه‌نویسی و بانک‌های اطلاعاتی مشغول بوده و از سال 77 تاکنون به طور اختصاصی و حرفه‌ای در زمینه SQL Server و Visual Studio فعالیت داشته است.
در این کارگاه آموزشی، مدیران و کارشناسان فنی برخی از سازمان‌های کاربر مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مانند دانشگاه شهید بهشتی، توزیع برق تهران، شرکت کیسون، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، جامعه المصطفی العالمیه، وزارت ورزش، دانشگاه علوم پزشکی ایران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، شرکت پتروپارس، بانک قرض‌الحسنه رسالت، بانک مشترک ایران و ونزوئلا، شرکت تام ایران خودرو، مهندسین مشاور چگالش، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، استانداری‌های قزوین، قم، زنجان و بوشهر، بانک رفاه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و بیمه مرکزی، حضور خواهد داشت.
بنابراین گزارش، کارگاه فنی و آموزشی SQL Server 2017 Security دومین کارگاه طراحی شده از سوی مرکز آموزش و مشاوره چارگون است که برای مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های مشتری برگزار می‌شود. نخستین کارگاه آموزشی مرکز آموزشی چارگون نیز مردادماه امسال با موضوع Backup and Disaster Recovery برگزار شد و مورد استقبال سازمان‌های مشتری قرار گرفت.
گفتنی است؛ شرکت چارگون از حدود یکسال پیش در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نیز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی«هنر شناخت مردم» به روش MBTI، اقدام کرده که با استقبال نمایندگان سازمان‌های مشتری همراه بوده است.

اشتراک گذاری :