شرکت حفاری و اکتشاف انرژی‌گستر پارس (پدکس) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد-کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت حفاری و اکتشاف انرژی‌گستر پارس از مشتریان قدیمی چارگون است که کاربران آن تجربه کاربری نرم‌افزارهای متعدد و متنوع مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را در کارنامه خود دارند.
وی تاکید کرد: تا پیش از خرید دیدگاه همراه، شرکت پدکش تجربه استفاده از نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت اسناد و فرم‌ها در حوزه اتوماسیون اداری، سرویس‌های دریافت و ارسال فکس و ایمیل از حوزه زیرساخت و نرم‌افزارهای اموال و دارایی‌های ثابت، خرید و تدارکات و انبار و حسابداری انبار از حوزه لجستیک را داشته است.
به گفته وی، در حال حاضر در حوزه منابع انسانی نیز نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات و حضور و غیاب دیدگاه در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پاکنژاد، ایجاد تحول در چگونگی دسترسی به اطلاعات جاری و انجام عملیات اداری روزانه از سوی مدیران شرکت پدکس را هدف اصلی آنها برای خرید دیدگاه همراه دانست .
او خاطرنشان کرد: دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد:رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شهرزاد فتاحی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :