همکاری‌های چارگون و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای راهکار مالی دیدگاه، توسعه یافت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزارهای مالی دیدگاه با ایجاد بستری یکپارچه کلیه فرآیندهای امور مالی سازمان را پوشش می‌دهد.
از آنجا که  حفاظت از اطلاعات محرمانه سازمانی، جزییات اطلاعات مالی و عدم داده‌سازی در این حوزه از جمله موارد حیاتی برای ادامه بقا و موفقیت هر سازمان است؛ شرکت چارگون تلاش کرده تا در راهکار مالی بر افزایش امنیت و شفافیت نرم‌افزارها بیافزاید و زمینه هرگونه سوءاستفاده مالی را مسدود کند.
در همکاری جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) با شرکت چارگون، فروش لیسانس و ارائه خدمات، نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار قراردادها از راهکار مالی دیدگاه در دستور کار تیم فنی چارگون قرار گرفته است.
نرم‌افزار قراردادها از مجموعه راهکار مالی دیدگاه، مدیریت تمام مراحل فرآیندهای مرتبط با تهیه قراردادهای هزینه‌ای و درآمدی از مرحله تهیه پیش‌‌نویس اولیه تا تسویه حساب کامل قرارداد را برعهده دارد. این نرم‌افزار با شناسایی مراحل انعقاد قراردادهای مالی، ارائه خدماتی متفاوت از بدو انعقاد قراردادها تا اتمام آنها، همراه با صدور مکانیزه اسناد را برای سازمان‌های بهره‌بردار فراهم می‌کند.
بنا بر این گزارش، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که پیش از این تجربه بهره‌برداری از نرم‌افزار مکاتبات 5 و سرویس‌های فکس وECE دیدگاه را داشته است، در قراردادی جدید به سیستم‌های حسابداری مالی و بودجه و اعتبارات از راهکار مالی دیدگاه،نیز مجهز می‌شود.
نرم‌افزار حسابداری تعهدی منطبق بر آخرین تغییرات وزارت دارایی طراحی شده است و همه گزارشات را مطابق استانداردهای حسابداری تعهدی و پروتکل‌های این وزارتخانه ارائه می‌کند.
امکان دریافت سند اتوماتیک از سیستم‌های اعتبارات، حقوق و دستمزد و اموال و انبارداریاز مزایای سیستم حسابداری مالی دیدگاه است. این نرم‌افزار با صدور سند اتوماتیک حسابداری باعث تسریع و بالا رفتن دقت سازمان در ثبت اسناد حقوق دستمزد، اموال، انبار و بودجه و اعتبارات می‌شود و صرفه‌جویی در زمان و کاهش خطا در ثبت و مدیریت اسناد مالی را به ارمغان می‌آورد.
نرم‌افزارهای راهکار مالی دیدگاه را نرم‌افزارهای حسابداری مالی، خزانه‌داری، بودجه و اعتبارات، قراردادها،‌ نرم‌افزارهای حسابداری تعهدی،  حسابداری شرکتی و ماژول دریافت و پرداخت  شامل می‌‌شوند.

اشتراک گذاری :