پرش به محتوای اصلی

ارائه نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه به مرکز ملی تحقیقات حلال

نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در مرکز ملی تحقیقات حلال

مرکز ملی تحقیقات حلال با خرید نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت منابع انسانی دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مرکز ملی تحقیقات حلال با خرید نرم‌افزار مکاتبات و نرم‌افزارهای حقوق دستمزد، حضورو غیاب و پرسنلی از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی،‌ اقدامات عملی برای توسعه ساختار اداری و پرسنلی خود را آغاز کرده است. این مرکز علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات 5 از وب‌سرویس‌های اتوماسیون اداری دیدگاه شامل سرویس ECE ،link ،sync نیز بهره می‌برد.
کارکرد نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه با قابلیت‌های متعدد از جمله پوشش مکاتبات اداری و حذف کاغذ از گردش اداری کمک می‌کند تا مرکز ملی تحقیقات حلال با استفاده از این نرم‌افزار، فرصتی برای متمرکزسازی فعالیت‌های سازمانی و افزایش بهره‌وری پیدا کند.
نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه ابزاری‌ برای کنترل تردد کارکنان در سازمان است که با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل، تهیه گزارش از ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال اتوماتیک این اطلاعات به نرم‌افزار حقوق‌ و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان برعهده دارد . ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج، پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباطDLL، web service، ارتباط دیتابیسی) و همچنین ثبت فایل حاوی اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین از مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه است. از دیگر مزیت‌های قابل توجه این نرم‌افزار می‌توان به ارتباط یکپارچه آن با سیستم‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد اشاره کرد که کارکرد کاملی از مدیریت منابع انسانی را در سازمان‌های مشتری به نمایش می‌گذارد.
قابلیت‌ها و امکانات گسترده نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در پوشش‌دهی به نیازهای سازمان‌های مختلف در حوزه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان قابل توجه است. مزیت ویژه این نرم‌افزار کارکرد بهینه در سازمان‌هایی با ابعاد بزرگ است به طوریکه  محاسبه حقوق و مزایای چندین هزار پرسنل سریع و بادقت انجام می‌شود.
نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه نیز به همراه نرم‌افزار تشکیلات سازمانی از سیستم‌های پایه‌ای حوزه منابع انسانی دیدگاه شمرده می‌شود و برخلاف بسیاری سیستم‌های مشابه، عملکردی فراتر از مفهوم کارگزینی الکترونیک را ارائه می‌دهد. نرم‌افزار پرسنلی بستری برای چرخه بزرگ منابع انسانی از جذب تا خاتمه همکاری و بازنشستگی فراهم می‌کند و کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و مالی دیدگاه و اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند.
گفتنی است ؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون را جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.