پرش به محتوای اصلی

تجهیز 4 سازمان مشتری چارگون به نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه

ارائه نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه به بانک کشاورزی و شرکت پخش عقاب

تیم فنی چارگون، 4 سازمان بهره‌بردار از نرم‌افزارهای دیدگاه را به نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار مجهز کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
خبرنامه راهکار لجستیک دیدگاه محصول شرکت چارگون
راهکار لجستیک دیدگاه محصول شرکت چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این پروژه‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به  نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه مجهز شدند.
تیم فنی چارگون همچنین در شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا  نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، سیستم مدیریت اموال و اپلیکیشن جمعدار همراه را عملیاتی کرده است.
مهمترین ویژگی سیستم انبار و حسابداری انبار دیدگاه، پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. بستر یکپارچه این نرم‌افزار با نرم‌افزارهای راهکار لجستیک مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و خرید و تدارکات، بهره‌وری سازمانی به همراه دارد.
از امکانات شاخص نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه می‌توان به اختصاص سریال‌ به کالاهای رسید شده و ردیابی آنها بر اساس شماره سریال، استفاده از کارتابل بررسی درخواست و مشاهده موجودی کالا در انبار اشاره کرد.
‌ تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار به سیستم مالی و ثبت و نگهداری نتایج بازرسی کالاهای خریداری شده نیز از دیگر کارکردهای این نرم‌افزار است.
اپلیکیشن جمعدار همراه نیز در راهکار لجستیک دیدگاه، وظیفه آسان کردن عملیات سخت و دشوار جمع‌داری اطلاعات اموال و ایجاد سهولت و افزایش دقت و سرعت در این فرآیند را برعهده دارد.
جمع‌دار همراه محصولی است که با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده و فرآیند جمع‌داری اموال و ثبت اطلاعات و مغایرت‌های آنها را برای امینان اموال بسیار آسان کرده است.
از امکانات جمع‌دار همراه می‌توان به آگاهی از پیشرفت عملیات صورت‌برداری با استفاده از نمودارهای گرافیکی، بازرسی اموال در ارتباط آن‌لاین با سرور دیدگاه، امکان تایپ دستی بارکد در صورت مخدوش بودن بارکد، مشاهده و جستجو در لیست اموال و اختصاص مال به افراد و .. اشاره کرد.
مجموعه نرم‌افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه با پوشش فرآیندهای سخت‌افزاری سازمان‌ها زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها،‌ اموال و دارایی‌های ثابت، مدیریت آنها و همچنین دریافت گزارش‌های شفاف و جامع از حوزه خرید و تدارکارات در سازمان‌ها را فراهم می‌کنند.
گفتنی است مدیریت این پروژه‌ها را آقایان حامد دولت‌آبادی، مهدی راد، علی قاسم‌پور از سوی چارگون بر عهده داشته‌اند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.