شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه دامنه همکاری‌های خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد از سال 91 و با خرید نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری برای بیش از 300 کاربر، بهره‌برداری از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را آغاز کرده‌ بود.
در حال حاضر مدیران این شرکت، بهره‌برداری از مجموعه دیدگاه را با خرید نرم‌افزارهای پرسنلی بیمه مکمل، ارزیابی عملکرد، تشکیلات سازمانی، ‌نظر سنجی،‌ آموزش و حضور و غیاب از راهکار مدیریت منابع انسانی توسعه داده‌اند.
مدیران شرکت گسترش انرژی پاسارگاد امیدوارند بتوانند از مزیت‌های بستر منعطف و یکپارچه آنها برای ایجاد پویایی و تحول در ساختار منابع انسانی خود، استفاده کنند.
نرم‌افزار پرسنلی و حضور و غیاب از سیستم‌های پایه‌ای مدیریت منابع انسانی دیدگاه هستند. از کارکردهای سیستم پرسنلی در شرکت گسترش انرژی پاسارگاد می‌توان به امکان نگهداری کلیه سوابق و اطلاعات کارکنان این شرکت وتکمیل اطلاعات پرونده آنها و همچنین صدور انواع حکم و یا قرارداد و… به صورت اتوماتیک اشاره کرد. از سوی دیگر سیستم حضور و غیاب نیز به عنوان نرم‌افزار کنترل تردد کارکنان با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات ساعات حضور و غیاب کارکنان نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان این شرکت، ایفا می‌کند.
از جمله کارکردهای شاخص نرم‌افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه در ساختار گسترش انرژی پاسارگاد می‌توان به نگهداری قانون و اساسنامه تاسیس و تشکیل دستگاه و تعریف اهداف و وظایف اساسی شرکت و تعریف سطوح مختلف تشکیلات و … اشاره کرد.
نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه نیز با ایجاد بستر مکانیزه تعریف نوع بیمه، مبلغ حق بیمه، هزینه‌های درمانی و هزینه‌های فرانشیز، خدماتی متنوعی را برای ارائه به پرسنل این شرکت، پوشش می‌دهد. همچنین، قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه از جمله تهیه و گردش تایید پیش‌نویس دستورالعمل ارزیابی، تعریف دوره‌های ارزیابی، شاخص‌های ارزیابی و تعیین امتیازها و … نیز زمینه انجام ارزیابی عملکرد شفاف و دقیق از کارکنان را به مدیران این شرکت، اعطا می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به جناب آقای علی قاسم‌پور واگذار شده است.

اشتراک گذاری :