پرش به محتوای اصلی

پوشش امور 6 هزار بازنشسته شرکت ملی صنایع مس ایران با نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه

نرم-افزار-بازنشستگی-دیدگاه-در-شرکت-ملی-مس.

مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران با عملیاتی‌سازی نرم‌افزار بازنشستگی و تحقق چرخه مکانیزه فرآیندهای پرسنلی از استخدام تا بازنشستگی، دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه را در این مجموعه توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت ملی صنایع مس ایران از مشتریان قدیمی چارگون است و تجربه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه را در کارنامه خود دارد.
تاکنون نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حقوق و دستمزد و تشکیلات سازمانی، آموزش و نرم‌افزار مکاتبات و BPMS دیدگاه از سوی تیم فنی چارگون در شرکت ملی صنایع مس ایران پیاده‌سازی شده‌اند.
مدیریت این شرکت در ادامه همکاری با چارگون نرم‌افزار بازنشستگی را برای ارائه خدمات به 6 هزار پرسنل بازنشسته خود برگزیده‌است.
سیستم بازنشستگی دیدگاه با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه طراحی و تولید شده است.
این نرم‌افزار، زمینه نگهداری مجموعه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی را در اختیار مدیران منابع انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران قرار می‌دهد.
با بهره‌گیری از این نرم‌افزار و انتخاب فرد مورد نظر در بایگانی الکترونیکی می‌توان به پرونده فرد بازنشسته، کلیه اطلاعات، مستندات، تاریخچه‌ها، اطلاعات وراث، اطلاعات وکیل و کلیه سوابق بازنشستگی فرد، دسترسی یافت.
تبدیل پرونده‌های پرسنلی به پرونده‌های افراد بازنشسته، انتقال اطلاعات از پرونده پرسنلی و احکام، سوابق خدمتی، بیمه، احکام، اعمال تغییرات در پرونده پرسنلی، ثبت تاریخ ترک خدمت و تخصیص شماره «دفترکل» برای هر بازنشسته از جمله مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه است.
نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه، قابلیت عملکرد و تطبیق با شرایط دستگاه‌های اداری مختلف با شرایط و ضوابط گوناگون سازمانی و اداری را داراست. از این نرم‌افزار به‌عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل بازنشسته و به اشتراک گذاری اطلاعات در سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم رفاه نیز استفاده می‌شود.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.