نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دامنه همکاری این نهاد و شرکت چارگون را گسترده‌تر کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در حال حاضر نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و سرویس‌های sync، ECE وLINK گزارش‌گیری و جستجو در متن، ارسال و دریافت فکس از راهکار اتوماسیون اداری و همچنین نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حضور و غیاب،‌ حقوق و دستمزد از راهکار منابع انسانی در ساختاری اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.
در این معاونت علاوه بر سامانه رصد و مکاتبات دیدگاه همراه همچنین نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت از راهکار لجستیک نیز عملیاتی شده‌اند.
بنابراین گزارش، سبد محصولات دیدگاه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با عملیاتی شدن نرم‌افزار بودجه و اعتبارات در کنار نرم‌افزار حسابداری مالی، ضریب نفوذ بیشتری یافته‌اند.
نرم‌افزار بودجه و اعتبارات مجموعه دیدگاه در بستری منعطف، سازمان‌های مشتری را در محاسبه بهای تمام‌شده کالا و خدمات همراهی می‌کند و ابزارهای مورد نیاز برای بودجه‌ریزی عملیاتی را در اختیار کاربران نهایی قرار می‌دهد.
سهمیه‌بندی بودجه‌ بر اساس شعب سازمان، مطابق با قوانین و مقررات بودجه دولتی و تقسیم‌بندی‌ آن بر اساس مصارف و همچنین کنترل مستقیم بودجه تخصیصی از کارکردهای نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه است.
این نرم‌افزار همچنین با قابلیت تعریف گردش کار سیستمی عملیات‌ها و تخصیص اتوماتیک اعتبار به واحد‌ها، سازمان‌های مشتری را در اعمال دقت و سرعت لازم همراهی می‌کند.
مدیریت تخصیص بودجه از طریق تعریف ساختارهای بودجه‌ای سازمان در کنار ثبت موافقتنامه‌ها و هزینه‌ها بر اساس برنامه‌ها، طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اعتبارات هزینه‌ای نیز از طریق نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه امکان‌پذیر است.
دریافت انواع گزارش‌های در قالب فرم‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت امور اقتصاد و دارایی و مدیریت و کنترل پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و دریافت گزارش‌های دلخواه به صورت نامحدود را می‌توان از دیگر قابلیت‌های ویژه نرم‌افزار بودجه و اعتبارات دیدگاه برشمرد.
گفتنی است مدیریت این پروژه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را جناب آقای مهدی راد از سوی چارگون برعهده دارد.

اشتراک گذاری :