پرش به محتوای اصلی

توانمندسازی کارکنان با BPMS

توانمندسازی کارکنان

امروزه توانمندسازی کارکنان با BPMS به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقای کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمانی تلقی می‌گردد. به منظور کسب موفقیت در محیط در حال تغییر کسب‌وکار امروزی، سازمان‌ها به دانش، نظرات، انرژی و خلاقیت کلیه کارکنان نیازمند هستند.

توانمندسازی کارکنان با استفاده از BPMS

سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار با کیفیت بالای BPMS مزایای زیاد دارد که یکی از این مزایا توانمندسازی کارکنان در سازمان است. این توانایی برای بهره‌وری و کارایی در سازمان برخی از بزرگ‌ترین بازدهی‌ها را فراهم می‌کند. توانمندسازی کارکنان مزایای زیادی دارد. کارکنان توانا، بهره‌وری بیشتری برای سازمان‌ها دارند، بیشتر کار می‌کنند، کارها را با کیفیت بهتری انجام می‌دهند و در مورد مسائل سازمان ارتباطات مؤثری برقرار می‌کنند.

توانمندسازی کارکنان زمانی اتفاق می‌افتد که کارکنان به خوبی آموزش دیده باشند،‌ از کلیه اطلاعات مرتبط و مناسب و بهترین ابزارهای ممکن برخوردار شوند و کاملاً در تصمیم‌گیری‌های کلیدی درگیر شوند. این امور موفقیت کلی سازمان را افزایش می‌دهد و برای اکثر شرکت‌ها این یک وضعیت سودمند است. با این حال تعداد کمی از استراتژی‌ها مانند BPM علاوه بر این که کارکنان را توانمند می‌کند، هم‌زمان بسیاری از آورده‌های دیگر را هم فراهم می‌آورد.

اتوماسیون و ساده‌سازی فرآیندهای سازمان

یکی از راه‌های اصلی ارائه راهکارهای BPM به ‌منظور بهره‌وری از طریق بهبود گردش کار، استفاده از مکانیزارسیون و ساده‌سازی فرآیندهای سازمان است. این امر باعث می‌شود تا آن‌ها وقت خود را برای انجام کارهای مهم‌تر و ایده‌پردازی متمرکز کنند و برای بهبود روند کار پیشنهادهای منحصربه‌فرد و خلاقانه ارائه دهند که می‌تواند در مقیاس وسیع‌تری برای شرکت مفید باشد. بنابراین کارمندان می‌توانند به راحتی کار خود را انجام دهند و وقت بیشتری را صرف کار در مورد موضوعات موردعلاقه خود ‌کنند در عین حال به جریان اطلاعات و گردش کار کمک کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
تواتوانمندسازی کارکنان با BPMS

BPMS همراه

در راستای توانمندسازی کارکنان استفاده از BPMS همراه بسیار سودمند است. امکان دسترسی از راه دور و ایمن به ابزارهای مدیریت فرآیند از طریق دستگاه‌های تلفن همراه، فرصت‌های جدیدی را برای کارمندانی که در خانه کار می‌کنند، ایجاد می‌کند تا به راحتی با همکاران خود در مورد ایده‌ها و نظرات ارتباط برقرار کنند و افزایش بهره‌وری آن‌ها را به‌طور کلی فراهم می‌کند.

علاوه بر این، راه‌حل‌ BPMS همراه می‌تواند به غیر توسعه‌دهندگان و پرسنل IT کمک کند تا در این فرآیندها بیشتر شرکت کنند و با مدل‌سازی، پیاده‌سازی و استفاده از برنامه‌های تلفن همراه آشنا شوند و بر عملکرد پردازش فرآیندها نظارت کنند.

مزایای BPM موبایل

BPM همچنین جنبه‌های اجتماعی مهمی دارد که برای یک نیروی کار توانمند ضروری است. به اشتراک‌گذاری اطلاعات، اقدامات و سایر ارتباطات مشترک بین کارمندان مزایای سرمایه‌گذاری در مدیریت فرآیند کسب‌وکار را آشکار می‌کند. برای بیشتر شرکت‌ها، این روند به معنای داشتن کارمندانی است که از کار مشترک لذت می‌برند نه این که آن را فقط یک ضرورت در محل کار بدانند.

مهم نیست که یک شرکت در چه صنعت یا زمینه‌ای فعالیت می‌کند، BPM و BPMS سود و منافع کلیدی را در اختیار این شرکت قرار می‌دهد که در هیچ فناوری یا پیشرفت دیگری یافت نمی‌شود.

مطالب مرتبط

مشتریان چارگون گردهم جمع می‌شوند
مشتریان چارگون گردهم جمع می‌شوند

چهارمین گردهمایی سالانه چارگون یکم آذرماه در هتل المپیک برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون در بخش نخست ... ادامه مطلب »

شروع پربار چارگون در سال جدید
شروع پربار چارگون در سال جدید

تیم فروش شرکت چارگون روزهای نخست سال ۹۴ را با تعریف پروژ‌ه‌های مختلفی در سازما‌ن‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی و ... ادامه مطلب »

سازمان‌های مشتری چارگون
اختتام بیش از ۲۰ پروژه متنوع در سازمان‌های مشتری چارگون

تیم استقرار چارگون بیش از 20 پروژه متنوع را در سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری خود به اتمام رساند. به گزارش روابط عمومی ... ادامه مطلب »

شرکت توزیع نیروی برق
عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه در شرکت توزیع برق یزد

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری ... ادامه مطلب »

اتوماسیون اداری چارگون در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین استقرار می‌یابد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم افزارهای حوزه اتوماسیون اداری ... ادامه مطلب »

مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در تبریز
استقرار نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای راهکار ... ادامه مطلب »

تکمیل نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت صنایع نفت OICO
تکمیل نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه در شرکت صنایع نفت OICO

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت OICO با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه ... ادامه مطلب »

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون
دست پُر مدیران پروژه چارگون در روزهای پایانی سال 95

مدیران پروژه شرکت چارگون در روزهای پایانی سال 95، پروژه‌های متعددی را در سازمان‌های مشتری با موفقیت عملیاتی کردند. به ... ادامه مطلب »

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون
گزارشی از عملکرد تیم فنی چارگون در 2 ماه ابتدای سال 96

تیم فنی و استقرار شرکت چارگون در دو ماه ابتدای سال 96 عملیات نصب و استقرار نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.