مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران با عملیاتی‌سازی نرم‌افزار بازنشستگی و تحقق چرخه مکانیزه فرآیندهای پرسنلی از استخدام تا بازنشستگی، دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه را در این مجموعه توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت ملی صنایع مس ایران از مشتریان قدیمی چارگون است و تجربه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه را در کارنامه خود دارد.
تاکنون نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حقوق و دستمزد و تشکیلات سازمانی، آموزش و نرم‌افزار مکاتبات و BPMS دیدگاه از سوی تیم فنی چارگون در شرکت ملی صنایع مس ایران پیاده‌سازی شده‌اند.
مدیریت این شرکت در ادامه همکاری با چارگون نرم‌افزار بازنشستگی را برای ارائه خدمات به 6 هزار پرسنل بازنشسته خود برگزیده‌است.
سیستم بازنشستگی دیدگاه با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه طراحی و تولید شده است.
این نرم‌افزار، زمینه نگهداری مجموعه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی را در اختیار مدیران منابع انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران قرار می‌دهد.
با بهره‌گیری از این نرم‌افزار و انتخاب فرد مورد نظر در بایگانی الکترونیکی می‌توان به پرونده فرد بازنشسته، کلیه اطلاعات، مستندات، تاریخچه‌ها، اطلاعات وراث، اطلاعات وکیل و کلیه سوابق بازنشستگی فرد، دسترسی یافت.
تبدیل پرونده‌های پرسنلی به پرونده‌های افراد بازنشسته، انتقال اطلاعات از پرونده پرسنلی و احکام، سوابق خدمتی، بیمه، احکام، اعمال تغییرات در پرونده پرسنلی، ثبت تاریخ ترک خدمت و تخصیص شماره «دفترکل» برای هر بازنشسته از جمله مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه است.
نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه، قابلیت عملکرد و تطبیق با شرایط دستگاه‌های اداری مختلف با شرایط و ضوابط گوناگون سازمانی و اداری را داراست. از این نرم‌افزار به‌عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل بازنشسته و به اشتراک گذاری اطلاعات در سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم رفاه نیز استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری :