نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه در راهکارهای مالی، ‌اتوماسیون اداری و لجستیک در شهرداری صائین قلعه نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ شهرداری صائین قلعه با خرید لیسانس و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار حسابداری مالی و نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار و اموال و دارایی‌های ثابت در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.
مدیران این سازمان همچنین نرم‌افزار مکاتبات‌5، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های ECE و LINK را برای استقرار در مجموعه خود برگزیده‌اند تا از علاوه بر استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات ۵ در ساختار اداری، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام امور روزمره و فرآیندهای سازمانی را فراهم‌ کنند.
انتخاب نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه نیز از سوی مدیران شهرداری صائین قلعه با هدف ایجاد زمینه پوشش فرآیندهای مرتبط با کالاها و بخش سخت‌افزاری امور سازمان‌، صورت گرفته است.
نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه علاوه بر ایجاد زمینه کنترل و نظارت بر موجودی انبارها با ارسال گزارش‌های شفاف و جامع، مدیریت امور آنها را برای مدیران فراهم می‌کنند. این نرم‌افزار ضمن کنترل گردش کالا درسازمان، فرآیند درخواست کالا تا تحویل آن، موجودی و جابجایی کالاهای مصرفی در انبارها را به طور مکانیزه مدیریت می‌کند.
مهمترین ویژگی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه، پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. علاوه بر این، برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با تجهیزات مختلف، شناسایی و گردآوری اطلاعات از بارکدخوان‌ها، مدیریت تردد کالا و حجم گسترده تراکنش از دیگر کارکردهای این نرم‌افزار است.
نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت راهکار لجستیک دیدگاه نیز با هدف پوشش کلیه نیازهای محدوده اموال طراحی شده است و مدیریت مکانیزه عملیات مربوط به اموال سازمانی شامل اطلاع دقیق از محل استقرار، محاسبه خسارت و استهلاک، جایگزینی، بیمه، نقل و انتقال، تعیین اموال بلااستفاده و استفاده مجدد از آنها و تعیین وضعیت فروش یا اهدای آنها را به عهده دارد.
گفتنی است مدیریت این پروژه در شهرداری صائین قلعه را سرکار خانم شراره رضائیه از سوی چارگون برعهده دارد.

اشتراک گذاری :