اتوماسیون اداری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با جایگزینی نرم‌افزار مکاتبات 5 به نسل پنجم دیدگاه مجهز شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
مکاتبات 5 دیدگاه در اداره کل ورزش و جوانان
مکاتبات 5 دیدگاه در اداره کل ورزش و جوانان

به گزارش روابط عمومی چارگون، استقرار نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه با برگزاری کارگاه آموزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران عملیاتی شد و کارشناسان و مدیران این مجموعه با تغییرات نسخه جدید نرم افزار، آشنا شدند.
امیرحسن‌زاده- کارشناس استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه درباره اجرایی شدن این پروژه گفت: کاربران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پس از آشنایی با قابلیت‌ها و کارکردهای جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از رابط کاربری نرم‌افزار و سهولت دسترسی به امکانات آن، استقبال کردند.
وی ادامه داد: در جلسه آموزشی جداگانه‌ای نیز فرآیند تغییر نسل نرم‌افزار مکاتبات به طور کامل برای کاربران مستقر در ادارات و هیات‌های ورزشی شهرستان‌های توابع استان تهران برگزارشد.
به گفته وی، دکتر گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سخنانی یادگیری نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه را از وظایف اصلی و اداری کلیه کارکنان سازمانی دانست و خاطرنشان کرد؛ برای تحقق این امر، بازآموزی و رفع اشکال دوره‌ای ضروریست.
کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون یادآورشد: پیش‌بینی می‌شود که نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، قرار دهد.
به گفته وی، حذف کامل کاغذ از ساختار اداری(Paperless)، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری و امکان گشودن چندین پنجره به صورت همزمان و همچنین امکان فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر از ویژگی‌های نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه است.
اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در حال حاضر علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه به نرم‌افزارهای مدیریت اسناد، اموال دولتی، ‌انبار و حسابداری انبار، جمعدار همراه،‌ پرسنلی، حقوق و دستمزد و دیدگاه همراه نیز مجهز شده است.

اشتراک گذاری :