پرش به محتوای اصلی

استقرار نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه در صندوق بازنشستگی کشوری

آموزش رابطین IT صندوق بازنشستگی کشور‌

صندوق بازنشستگی کشوری با خرید لیسانس و عملیاتی سازی نرم‌افزار نظرسنجی از راهکار سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه، همکاری خود را با چارگون توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر از سیستم‌های پرسنلی، وام، بیمه مکمل و مهمانسرای مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه بهره می‌برد.
کاربران این صندوق همچنین تجربه بهره‌برداری نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری، دیدگاه همراه، سرویس ارسال و دریافت فکس، مدیریت فرآیند (BPMS) را در کارنامه‌ خود دارند.
از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه سیستم‌های اموال و دارائی‌های ثابت، انبار و حسابداری انبار و خرید و تدارکات حوزه لجستیک دیدگاه نیز دراین صندوق نصب و راه‌اندازی شده‌اند.
نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه، مدیریت ایده‌ها و تهیه بازخوردهای متنوع از بدنه سازمان و نیز مخاطبان و ذینفعان آن را برعهده دارد و ابزاری مفید در تعالی سازمان‌های مختلف شمرده می‌شود.
این نرم‌افزار نیز در راهکار جامع مدیریت منابع‌انسانی دیدگاه با دیگر نرم‌افزارهای این حوزه یکپارچه شده تا مدیریت تهیه و تحلیل نظرات و ایده‌ها را با سرعت بیشتر و خطای کمتر، مطابق با امکانات مدیریتی پویا فراهم کند.
از امکانات نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه می‌توان به امکان تفکیک نظرسنجی‌های عادی و محرمانه، انجام فرآیند نظرسنجی به صورت بی‌نام با تولید فرم‌های کاغذی و ورود دیتا در سیستم برای انجام محاسبات، تعیین مهلت پاسخگویی به نظرسنجی به صورت گروهی و انفرادی و تخصیص گروهی فرم‌های نظرسنجی به افراد، اشاره کرد.
نرم‌افزار نظرسنجی دیدگاه همچنین امکان گزارش‌گیری از تعداد و درصد امتیازات نسبت به سئوالات پاسخ داده شده را نیز در اختیار مدیران قرار می‌دهد.
عملکرد نرم‌افزار به این صورت است که زمینه تعریف سئوالات و نحوه پاسخ‌دهی به آنها را بصورت پویا و کاملا داینامیک فراهم می‌کند. مدیر سیستم می‌تواند از حالت‌ها و متدهای متنوع طراحی سئوالات و الگوهای پاسخ‌دهی در طراحی فرم نظرسنجی استفاده و به شیوه دلخواه برای کاربران موردنظر ارسال کند.
یکپارچگی نرم‌افزار نظرسنجی با دیگر نرم‌افزارهای راهکار جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه، مدیریت اطلاعات و تحلیل نتایج حاصل شده را به سهولت ممکن می‌کند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.