دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عملیاتی‌سازی سیستم‌های وام و تسهیلات و مهانسرا و نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه خدمات‌دهی مکانیزه به 2500 پرسنل خود را آغاز کرد.  

به گزارش روابط عمومی چارگون، در حال حاضر کاربران دانشگاه صنعتی امیرکبیر که از مشتریان قدیمی چارگون است از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و مالی دیدگاه در این مجموعه بهره می‌برند.
عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ حقوق و دستمزد و حضور و غیاب راهکار منابع انسانی نیز پیش تر در این دانشگاه اجرایی شده است. نصب نرم‌افزارهای حسابداری مالی،‌ بودجه و اعتبارات ، قراردادها، انبار و حسابداری انبار،‌ اموال و دارایی‌های ثابت و نرم‌افزار خرید و تدارکات نیز از دیگر همکاری‌های چارگون و دانشگاه امیرکبیر هستند.

نرم‌افزاهای رفاه دیدگاه در دانشگاه امیرکبیر

مدیریت دانشگاه امیرکبیر در ادامه همکاری‌های خود با چارگون نرم‌افزاهای رفاه دیدگاه از حوزه مدیریت منابع انسانی را برای ارائه خدمات مکانیزه به پرسنل خود برگزیده‌اند. نرم‌افزارهای بیمه مکمل، مهمانسرا و سیستم وام و تسهیلات، بخشی از چرخه ارائه خدمات به کارکنان دانشگاه امیرکبیر را برعهده خواهند داشت.
فراهم کردن امکانات رفاهی مهمانسرا در برخی از سازمان‌ها بخش مهمی از بسته‌های خدمات رفاهی و جبران خدمات را تشکیل می‌دهد. امکان برنامه‌ریزی و یا رزرو استفاده کارکنان از مهمانسراها در تاریخ‌های مختلف و مدیریت گردش ثبت و دریافت درخواست‌ها در بازه‌های مختلف توسط پرسنل در این نرم‌افزار تعبیه شده است.
نرم‌افزار وام و تسهیلات دیدگاه نیز به عنوان بخشی از زیرمجموعه رفاهی حوزه نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، امکان تعریف انواع وام‌های مختلف، کنترل مدارک و درج اطلاعات ضامنین را فراهم می‌کند. محاسبه سود حاصله بر اساس فرآیندها و ضوابط حاکم در سازمان نیز به صورت کاملا پویا و یکپارچه با دیگر نرم‌افزارهای منابع انسانی دراین سیستم، قابل انجام است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه

حمایت از کارکنان سازمان در زمینه جبران هزینه‌های درمانی ناشی از بیماری‌های خاص، قراردادهای بیمه‌ای به همراه تسهیلات ویژه را در اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها رواج داده است. ثبت اطلاعات و محاسبات مربوط به حق بیمه، تحت پوشش قرار دادن کارکنان و تبدیل اطلاعات در قالب پرونده درمان موضوع و کارکرد سیستم بیمه مکمل دیدگاه است.
نرم‌افزار بیمه مکمل، نگهداری سوابق و محاسبه هزینه‌های جبران درمان، صدور‌ انواع معرفی‌نامه و دفترچه، ثبت اطلاعات قراردادهای بیمه با شرکت‌های بیمه‌گر، تعهدات و فرانشیزهای مربوطه را فراهم می‌کند.

  • برخی امکانات شاخص نرم‌افزار بیمه مکمل

  • مشاهده آرشیو پرونده‌های بیمه و سوابق مربوطه
  • مدیریت اطلاعات لیست افراد تحت پوشش و جزئیات هزینه‌های مربوطه
  • ابزار گزارش‌ساز پارامتریک به منظور تهیه گزارشات متنوع مطابق نیاز هر سازمان
  • پرداخت هزینه‌های بیمه، به عنوان آیتم‌هایی با ماهیت افزاینده
  • یکپارچگی با نرم‌افزار حقوق‌ودستمزد و ثبت و پردازش داده‌های مربوط به هزینه‌های بیمه‌ای

مزایای نرم‌افزار بیمه مکمل دیدگاه

نرم‌افزار بیمه مکمل مجموعه دیدگاه با امکان تعریف نوع بیمه، مبلغ حق بیمه، هزینه‌های درمانی و هزینه‌های فرانشیز، تنوع خدماتی که سازمان‌های مختلف در این حوزه به کارکنان خود ارائه می‌دهند را پوشش می‌دهد. تعریف بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش و نیز تعریف قرارداد بیمه و محاسبه مبلغ حق بیمه و هزینه‌های درمانی هر فرد و افراد تحت تکفل وی، با استفاده از امکان فرمول‌نویسی (با قابلیت تفکیک سهم کارمند و سهم کارفرما) در این نرم‌افزار انجام می‌شود و اطلاع‌رسانی کلیه این موارد به هر کارمند از طریق منوی پیشخوان امکانپذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری :